Психологічна служба

30.Кві.2025

Бути готовим до школи – це не лише вивчити алфавіт, навчитися писати та читати. Дитина має також освоїти елементарні навички самостійності та мати психологічну готовність. Перебуваючи в школі, малюкові доведеться самому складати свої речі, переодягатися, відвідувати туалет і їсти. Вчитися цьому можна починати практично з народження. Довіряйте своєму малюкові, давайте йому нескладні доручення по дому. … Продовжити читання “Дитина на порозі школи”

Детальніше
10.Бер.2025

З раннього дитинства у людини починає формуватися лідерський потенціал. Завдання дорослих – допомогти малюкові стати лідером. Хто ж такий лідер? Лідер – це той, хто вміє керувати життєвими процесами, це цілеспрямована та вольова людина, а ще лідер не боїться брати на себе відповідальність. Лідерські якості не обов’язково виявляються в умінні вести за собою натовп, лідерство … Продовжити читання “Як підтримати дитину лідера”

Детальніше
25.Лют.2025

Ігри за участю пальців і рук сприяють гармонійному розвитку тіла і розуму, підтримують у належному стані мозкові системи. Регулярні вправи на розвиток моторики, пальчикова гімнастика поліпшують розвиток пізнавальних процесів, діяльність серцево-судинної і травної систем, розумових здібностей дитини, зменшують емоційне напруження, розвивають координацію рухів, силу і спритність рук, підтримують життєвий тонус. Вони здатні поліпшити вимову багатьох … Продовжити читання “Приділяємо увагу розвитку дрібної моторики дитини дошкільного віку”

Детальніше
24.Лют.2025

Створення умов для спілкування: Щодня виділяйте час, хоча б кілька хвилин, щоби побути з дитиною і поговорити (правило трьох хвилин). Кажіть, що любите її. Проявляйте свою ніжність. Запитуйте, як дитина почувається. Запитуйте, що хоче дитина. Іноді просто слухайте дитину. Завжди виявляйте підтримку. Нагадуйте, що дитина може завжди ділитися з вами своїми думками й почуттями. Обговорюйте … Продовжити читання “Як слухати дитину, щоб вона говорила, та як розмовляти з дитиною, щоб вона чула”

Детальніше
24.Лют.2025

Розрізняють наближені та віддалені наслідки жорстокого і недбалого ставлення до дітей. До наближених наслідків належать фізичні травми, ушкодження, а також блювота, головний біль, втрата свідомості, характерні для синдрому струсу, що розвивається в маленьких дітей, яких беруть за плечі і сильно трясуть. Окрім зазначених ознак, у дітей під час цього синдрому з’являється крововилив в очні яблука. … Продовжити читання “Наближені та віддалені наслідки жорстокого недбалого ставлення до дітей”

Детальніше